Dagarna rullar på

Idag är det 13 dagar kvar till RUL och jag tycker dagarna rullar på men fick gärna gå lite fortare. Det enda jag kan göra för att tiden ska gå lite fort är att hitta på saker så dagarna ska gå undan. I morgon när jag går av mitt pass är jag ledig en vecka! Jippi.. Ska bli underbart! Jag är väldigt trött och sliten och lite ont i fogarna så ska bli skönt och få lite lugn och ro från jobbet. 
 
Annars väntar jag spänt på att få känna lilla Blasto (som vi kallar han, jag tror de är en kille och säger därför han) jag petar på magen och hoppas att få känna ngt tillbaka men icke sa nicke. Har känt ngt litet bubbel men jag tror inte det är den lille tyvärr. Åhh varför tar det sådan tid? ;) Otålig som vanligt! 
 
Jag väntar ju även på att min mage ska ta fart och växa till sig men den har inte heller så bråttom, haha! 
På kvällarna är ju magen stor och fin men på morgonen är den inte alls stor, jag vill den ska vara stor hela tiden. 
Men eftersom jag inte vill gå ut med graviditeten ännu så är det väl bara bra egentligen. 
 
Igår köpte jag mig två gravid leggins på H&M! Jag köpte strl M och trodde dom skulle vara stora. I magen va dom lite stora men vid vaderna och rumpan är dom nästan trånga. Jag har blivit enorm över vaderna och rumpan där sitter allt! Jag lyckades ju såklart ha sönder det paret jag prova nästan längst ner. suuuuck!! Dåligt värre.. 
 
Någon som har tips vart man kan köpa gravid leggings som är bra???
 
Köpte även en tröja på H&M men inte på MAMA avdelningen utan bland de vanliga tog bara en större srtl. Tror inte jag kommer köpa mer än byxor och leggings på den avdelingen resten av alla kläder är väldigt tråkiga nästan lite tantiga! Nu har ju jag bara kollat på H&M och lite på nätet men som sagt tycker det är tråkiga kläder. Men har ni tips på bättre affärer eller sidor säg till! :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Ja vill du hålla den hemlig ett tag till så e de bra ju ;)
För jag vart utfrågad på ett kalas igår.. vi som inte heller vill gå ut med de riktigt än men ja.. de syns för tydligt även med lös tröja tydligen... så va ju bara att erkänna :)
Nåt positivt me att berätta är att man inser lite själv att de faktiskt är så :)

Svar: Ja det är ju det i 12 dagar till iaf! :) Men familjen vet ju och dom jag träffar mest som tur är ;) åhh va mysigt och ändå berätta och säga ja! :) Ja det är ju lite så! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-15 @ 07:16:57
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0