En vecka kvar!!!

Idag är det en vecka kvar till RUL!! Åhh vad jag önskar det vore idag ;) Jag längtar så efter att få se lilla Blasto igen.

En annan sak som ska bli underbar är att vi äntligen kan berätta för dom vi vill berätta för och jag måste inte dölja magen. Vi ska ju som sagt inte gå ut med det på varken facebook eller instagram. Utan vi berättat face to face för dom vi vill, sen får resten se när dom ser eller hör det för ryktet lär spridas. Det viktigaste är att dom närmaste vännerna får veta av oss, sen spelar det ingen roll hur bekanta eller folk som vet vilka vi är får reda på det. 

Jag har haft väldigt dåligt samvete för en kompis till mig är gravid och hon berätta det direkt. Jag har inte sagt att jag är gravid. Jag vill verkligen se på RUL att allt är bra först. Men vi får vara gravida ihop och jag föder två månader innan henne. Jag hoppas inte hon kommer hata mig. Hon vet att vi kämpat länge så hoppas hon förstår. Hon vet inte om IVF eller missfallen. Så kommer berätta om missfallen men IVF väntar vi nog med tills barnet är fött. 

Det är mycket funderingar som snurrar runt nu. Är allt bra? Ska jag verkligen bli mamma? Ska jag smygkolla på lite saker? Vad behöver man? Vad behöver man inte? Hur ska jag föda? Vad är det för kön? Namn? Det är som sagt mycket som snurrar och sen blir man rädd för att man tänker på alla dessa saker! Jag hoppas att rädslan lättar lite efter RUL! 



Kommentarer
Postat av: Langtarefterbarn

Vet du, jag tror att hon kommer förstå varför du inte berättat tidigare. Jag hoppas i alla fall det och att hon blir glad för er! :)

Spännande med RUL också. Ska ni ta reda på vilket kön det är?

Kraam

Svar: Ja jag hoppas verkligen det! :) Ja det ska vi göra. Vi hoppas bara bebis är samarbetsvillig! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-20 @ 09:39:01
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com
Postat av: Fertilitetsresa

Tänk att ni lycklats hemlighålla det såhär långt ändå?! :) Snart får du se det fantastiska på skärmen :):)
Kram

Svar: Ja helt otroligt! ;) Familj och så vet ju men många som inte vet också så ska bli kul att få berätta. Jaaa snart äntligen!! <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-21 @ 21:10:17
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0