Magbilder vecka 16 (15+3)

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Fina magen <3

Svar: <3
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-05 @ 18:50:05
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi väntade till vecka 25 med att köpa bebiskydd och spjälsäng. Men allt är ju individuellt hur man känner. Man gör det som känns rätt för en själv. Jag vet många som typ köpt allt i vecka 15, men dem har säkert inte varit med om saker som du och jag. Så man kan inte säga vad som är rätt eller fel.
Vi får vår barnvagnen har också hört att man får vänta länge på att få den. Men efter vecka 22 tror jag är vanligast att köpa allt det stora. Kram

Svar: Ja det är nog det! :) Jag har ju inte sådär jätte bråttom som sagt men lite roligt och se när andra börjat shoppa! :) Men jag misstänker att jag ev lär få bråttom om någon vecka ;) hihi!! Men man kan ju börja lite smått med kläder och små saker och se hur det känns! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-06 @ 18:41:15
URL: http://minbebis.com/blogg/komtillmig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0