Sjuka drömmar

Jag drömmer jätte mycket sjuka drömmar på nätterna och har gjort nästsn ifrån det jag blev gravid. 

Inatt drömde jag att vi skulle göra RUL och min mamma, bror, brors flickvän och sambon var med. Alla var hysteriska och man gjorde det öppet i väntrummet så alla andra som vänta såg. Det syndes väl att det var en kille men för att vara helt 100% var man tvungen att gå ner via halsen??? Helt galet! Och det var den största saken jag sett som skulle ner! Jag som kväljer mig så lätt skrek ALDRIG! Men jag var tvungen. Vakna när dom skulle trycka ner den! :( Låter kanske inte hemskt men allt var så hysteriskt! Mycket folk, många frågor, och helt sjukt att jag skulle ner med värsta största grejen i halsen. 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag har nu lottat ut TVÅ vinnare i dagens blogg! In o kika för att se om du vann :)

2014-01-02 @ 22:27:16
URL: http://mirakelmamma.bloggplatsen.se/
Postat av: A

Haha ja samma här.. de kan va så galet ibland så man samtidigt måste skratta åt de :)

Svar: Jaa! :) Herregud!!
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-01-02 @ 23:02:39
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0