Mycket att göra..

Vi har hållt på och flytta i två veckor men nu äntligen bor vi på ett ställe och vi börjar komma iordning. Men att vara höggravid och flytta har inte vart det lättaste. Dock har jag hjälpt till en hel del ändå men inte bärt massa tungt men där emot har jag packat upp och ställt saker där det ska vara, hängt in kläder mm. Så min kropp börjar säga ifrån, speciellt fogarna och mina fötter. 

Inte nog med detta så fyller sambon år i veckan plus att vi har student firande. När ska jag få lugn och ro? Aldrig känns det som just nu. Jag stressar upp mig för minsta lilla och det är så jobbigt, jag vill att allt ska vara perfekt. Har så höga krav. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0