Vecka 38 (37+0)

Idag gick vi in i ny vecka och lillan är nu färdig bakad, så skulle hon vilja kika ut så är det ingen fara. Var hos BM idag igen och förra veckan stod det ju helt still och denna veckan hade jag växt en halv cm. Så på 4 veckor har jag växt en cm, inte så mycket med andra ord! Så mitt SFMått ligger nu på 32. 

Vi ska ju på TUL i morgon igen så ska bli spännande. Jag hoppas att lillan växer till sig även fast inte magen gör det. Vi tar med BBväskan ifall det skulle bli att vi bli kvar, jag tror risken är minimal. Tror däremot som sagt på täta kontroller. 



Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, nu är det inte långt kvar tills ni får träffa prinsessan!
Hur känns det? Hur tycker du tiden gått? Hur känns det inför förlossningen? Har ni handlat hem allt så ni känner er redo? :) massa frågor! Hihi

Svar: Nää! :) Det känns som vi äntligen snart är i mål! Jag känner mig väldigt lugn faktiskt. Ja det tror jag vi har, men vi är mitt i flytt just nu men hoppas vi kommer i ordning under helgen så vi känner oss redo sen. Bara kul med frågor! :)
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-06-05 @ 07:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0