Bm besök

Igår var det dags för besök igen hos BM, och allt såg fint ut utom mitt sfmått igen! :/ Hade bara växt en halv centimeter på två veckor. Hmm? Jag hamna en bra bit under kurvan och har drömt mardrömmar inatt om detta. Inte så kul! BM verkade inge orolig alls och det behöver ju absolut inte betyda ngt negativt. Jag va bara så glad att vi hamnat rätt igen och nu åkte vi ner igen och det känns inge bra. Varför? Jag är mest orolig att hon inte får tillräckligt med näring, jag fick nämligen inte det när jag låg i mammas mage. Men ska tillbaka på onsdag igen och då kommer jag fråga om ett UL för vill se så allt ser bra ut. 



Kommentarer
Postat av: Maria

Ring BM idag istället och be om ett Tillväxt ultraljud berätta ärligt om oron!

Svar: Jag kanske borde göra det? 😁
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-05-22 @ 10:56:32
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Karin

Be om ett tul! Har legat precis under kurvorna hela tiden och fick göra tul. Bm var noga med att det skulle göras skyndsamt när det uppdagades. För vår del är det skönt att veta att sjukvården har koll. Lycka till!

2014-05-22 @ 12:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0