Huvudvärk

Jag har en envis huvudvärk som inte vill ge med sig, haft ont i sex dagar nu! (Även illamående men det är ju normalt nu på slutet)
Jag har inte huvudvärk ofta annars så känns sådär. Ringde BM men dom har utbildning så är tillbaka på torsdag så får väl ringa då och höra om det inte gett med dig innan dess. Jag har inte ätit några järntabletter än för mina värden ligger normalt men kanske dom som ändras?  Så svårt och veta. 
Dum som jag var sökte jag på google det enda som kom upp var havandeskapsförgiftning! :( 
Men tryckte bort det direkt så läste inte något om det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Jag hade precis lika tidigare i graviditeten och de trodde havandeskapsförgiftning. Då kollar de även urinen och blodtrycket.
i mitt fall så såg urinen bra ut och att jag troligen bara hade spännings huvudvärk för efter RUL så försvann huvudvärken.. då fick jag de ganska bekräftat att de va de jag gått och oroat mig för.
hoppas det är nåt liknande för dig. :)

Svar: Hoppas det är något sådant för är inge bättre idag :( Blodtrycket såg ju bra ut förra veckan så jag hoppas innerligt att jag slipper havandeskapsförgiftning. Ingen i närheten av familjen som haft det vad jag vet iaf, för vet att man har större chans om någon i familjen haft det.
onskanomattbligravid.blogg.se

2014-05-14 @ 09:01:09
URL: http://our-dream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0