Ingen ökning alls

Nu står mitt sfmått helt stilla, men jag är faktiskt inte ett dugg orolig eftersom jag var på TUL förra veckan. 
Men BM sa att hade jag inte vart det hade hon skickar remiss idag så jag hade fått TUL oavsett vilket ändå känns skönt. Hon nämnde igångsättning att det var abolsut ingen fara för bebis om det skulle bli så till veckan. Hmm? kan jag bli igång satt? Varför isf? Pga att hon inte växer som hon ska? Jag blev rätt chockad så jag fråga inget utan amn kommer ju på alla frågor efter. Så har ni några teorier skriv gärna dom.
 
Jag tror dock inte det blir igångsättning pga att hon var en normal stor bebis förra veckan. 
Visst kan ju hända mycket på två veckor men om det tex va fel på näringsflödet borde inte det ha synts då? 
Jag tror ev vi kommer få tätare kontroller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0