Varför inte njuta och vara lycklig?

Jag är världens lyckligaste som får vara GRAVID, en period i mitt liv trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva det. 
Det har vart min största mardröm att aldrig få uppleva det men nu får jag det och ingen är lyckligare än jag, jag njuter varje dag av att få uppleva något så underbart. 
 
Jag har haft en bra graviditet det enda som vart vart negativt är mina onda sammandragningar som skrämt mig men annars har jag ju mått bra, visst man mådde illa i början men det hör till och mina fogar är inte alltid mina bästa vänner men det hör också till. Vissa dagar tar det längre tid att ta sig upp och få på sig kläder för det gör förbannat ont men vad gör det? Jag bär på det finaste som finns! 
 
Jag tycker det är grymt många människor som bara klagar på att vara gravid, det är hemskt och jobbigt och dom spyr och det är bara skit. Det är endel av att vara gravid vissa slipper illamående andra inte men varför kalaga? NJUT!!!! Sluta klaga på alla små saker som hör till graviditeten, det finns dom som skulle göra allt för att få uppleva detta.
 
Sen finns det dom som blir rikitgt dåliga under graviditeten och det är en helt annan sak. Men man behöver inte klaga bara för att. 
 
På facebook tror jag inte det står något positivt om en graviditet och det tycker jag är hemskt, för det är det finaste man kan gå igenom. När någon frågar hur jag mår så vågar man knappt säga hur underbart det är. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0