Sorry för dålig uppdatering

Dagarna rusar iväg och jag har nästa glömt bloggen. Tänker att jag bloggar sen men detta sen blir aldrig. 

Men tänkte jag skulle uppdatera er lite. Våra dagar flyter på väldigt bra, igår var första dagen på en månad vi bara var hemma och myste. Onsdagar är vi på babycafé vilket både jag och lillan tycker är kul. 

Hon har börjat få gröt varje kväll och sover ibland hela nätter mellan 21/22-07.30 Inatt sov hon mellan 20.10-6.30 åt och somna om till 8.30. Så hon sover väldigt bra. 

Hon vänder sig både från mage till rygg och rygg till mage (igår var första gången från mage till rygg) Hon pratat för fullt och är en väldigt glad tjej. Hon är inte ofta ledsen utan oftast bara när hon är hungrig eller trött. 
Hon har fått ett aktivitetsgym som hon älskar att leka med så det är verkligen en favorit. 

Vi måste nog även byta del i vagnen vilket ger mig ångest. Min lilla tjej växer och blir stor tjej. Hon är väldigt lång 63.4cm och 5505g så hon är lång smal. 

Vi har gått på babymassage det gillade hon men detroligaste var nog att kika på alla andra bebisar. 

Detta var en liten uppdatering från oss.  


Kommentarer
Postat av: tanniz

Härligt med en liten uppdate. Skönt att allt är bra och vist blir man stolt för varje framsteg de små liven gör. Man längtar hela tiden efter nästa :)

2014-11-13 @ 19:56:57
URL: http://tanniz.bloggo.nu
Postat av: bumss.xyz

It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to
this fantastic blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to new updates and will share this
site with my Facebook group. Chat soon!

2021-09-22 @ 22:46:31
URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0