Besviken på hur vissa sköter sitt jobb..

Ringde till Karlstad i fredags och hörde om dom visste något mer om tider och så och hur vi kommer gå vidare gått 2 veckor och vi har inte hört ett ord från dom så jag orkade inte vänta längre. När jag ringde dit sa dom att dom inte fått någon info om att vi skulle få nya tider mm. Så dom på gyn gick antagligen aldrig upp med lappen till dom på fertilitetsmotagningen. Det har inte vart annat än dåligt på gyn i Karlstad tycker jag. Men hon bad om ursäkt och skulle höra av sig denna veckan om hur vi ska gå vidare. Tur jag ringde annars hade vi väl aldrig hört något från dom.


Kommentarer
Postat av: Maria

Läst ikapp din blogg och blev tårögd av att se vad som hände er efter erat första IVF.
Så orättvist, hoppas ni snart kommer igång med erat andra försök.
Vi skall starta med första försöket så fort min mens kommer och handen på hjärtat är jag så nervös...

2012-08-21 @ 09:29:18
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0