Bruna flytningar :(

Är jätte rädd just nu då jag för en timme sedan märkte att jag hade ljusa bruna flytningar när jag torka mig :( Ringde gynakuten men dom sa jag skulle ringa rådgivningen så ringde dit. Där sa dom att jag skulle avvakta eftersom jag inte blöder. Fy fan hur ska man kunna slappna av nu? :( Har inget ont eller så har ju nämnt de med ljumsken men det är ju inte att det gör ont ont utan molande jag har ju aldrig fått missfall på egenhand så vet ej hur det känns. Men verkar som det ska göra ont? Varför ska det bli såhär???

Uppdatering

Har kissat igen och det har vart pyttelite blod på pappret men jätte lite och det är när jag trycker upp papper så kan lika gärna va att jag gnugga sönder där inne ;) nej men ni kanske förstår? Jag vet inte vad vi ska göra känslorna går upp och ner. Önska vi bara kunde få veta ja det är ett missfall eller nej det är det inte sådan här kan hända ibland och är rätt vanligt! Men inget får vi veta, suuck. Men ska ringa till Karlstad direkt till morgonen oavsett om jag blöder eller inte.. 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å vad jobbigt, jag vet precis hur du känner. Men har du inte ont så är det säkert ingen fara. Har haft så med båda mina barn i v.6.

2012-12-11 @ 18:50:25
Postat av: Cohen

JAg har varken erfarenhet av graviditet eller missfall men läst att det är relativt vanligt med blod/brunfärgade flytningar/blödningar under första trimestern, försök slappna av och hoppas på det bästa! Kram

2012-12-11 @ 20:23:37
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0