Tankar

Varje månad invänar jag alltid mensen jag gör aldrig gravtest eftersom min mens är väldigt exakt så vet jag när jag ska ha den. Jag vågar aldrig ta gravtest utan jag får hellre mensen än att få ett negativt gravtest.
Jag undrar hur jag ska kunna ta ett gravtest när jag ska göra IVF jag är verkligen så rädd för att få ett negativt test. Det är en gång på 9 månader som min mens va 2 dagar sen mot va den brukar vara men ändå tog jag inget test utan invänta mensen.

Jag vet inte varför men jag är rädd för att få ett negativt gravtest vet att jag kommer bryta ihop totalt så då är det bättre att få mensen. Jag bryter ihop ibland när jag får mensen också men jag fick inte det negativa gravtestet även om mensen är samma sak som ett negativt gravtest så känns de på något sätt lättare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0