1 Vecka kvar tills det är dags!

Idag är det 1 vecka kvar tills det är dags för ultraljud! :) Lääängtar som FAAAAAAAAAAN samtidigt som man är livrädd! Men både jag och sambon känner att det känns som det är ett liv där inne, det känns så positivt hela den här grejen så vi hoppas innerligt att vi har rätt känsla! :D Men ibland har vi både fått panik och blivit jätte rädda men nu ska vi försöka och inte bli det något mer utan bara lita på våran känsla och njuta!
Antar att detta kommer bli den trögaste veckan i mitt liv ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vad roligt! Jag vet inte förrän nästa måndag när jag får tid. Min klinik har semesterstängt men de skulle ringa upp då för att höra testsvar och sen boka tiden. Jag undrar när mitt illamående ska släppa... köpte åksjukeband igår på apoteket som påstås ska funka mot graviditetsillamående, men har inte känt någon effekt ännu...
Spännande är det nu hur som helst :)
Kram kram

2012-07-10 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0