13 dagar kvar

Idag är det 13 dagar kvar till ultraljudet! :D SPÄNNANDE!!
Dagarna rullar ju faktiskt på måste jag säga trodde det skulle gå skit trögt men de har de inte gjort blir värre nästa vecka då jag är ledig men har lite planer så tiden ska gå.
 
Jag mår illa av och till det kommer och går men jag har aldrig upplevt att det är på morgonen helt otroligt nog.
Utan mer på dagen. Äter och äter kommer va en fetis efter det här. Och brösten är ömma som fan! Kan absolut inte springa de gör fruktansvärt ont nu gör jag inte det ofta men kan hända att jag måste springa efter en unge på jobbet och det är fan inte kul.
Har inte så mycket växtvärk längre det kan komma någon gång ibland men inte så som de gjorde dom första dagarna. Vilket är skönt men samtidigt vill man ju känna av de lite.
 
Ska nu lägga mig och vila för ikväll blir det iväg och äta massa räkor och för att jag ska orka med måste jag sova lite före. :P
 
Annars har jag inte så mycket mer och berätta för er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0