AJAJAJAJ!!

Åt mat för ca 2 timmar sedan min sambo tog disken så jag hoppa in i duschen under tiden jag duschar känner jag att jag får magknip men den ger sig fort, sen efter jag duschat smörjer jag in kroppen och får värsta magknips krampen gjorde så sjukt ont kändes som jag skulle spy, och skita samtidigt, rusar på toa och sätter mig där för kändes som att de skulle komma från båda hålen, efter någon minut kommer nästa kramp och jag skiter VATTEN! :( Men sen dess har de inte gjort ont något mer iaf. Jag har mycke problem med magen sedan innan så jag är ganska van men nu blir man ju så rädd! :(

Kommentarer
Postat av: st0rken

Så där får jag med är laktosintolerant. prova laktos fria grejer.

2012-07-13 @ 21:03:50
URL: http://st0rken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0