Gick så bra det kunde..

Nu har vi vart och gjort vul och det visade att jag va gravid och att vi hade något där läkaren trodde han såg något som skulle kunna vara ett hjärta men kunde inte lova något så vi ska tillbaka nästa onsdag den 25/7-12. Vi har inte gått in i vecka 8 som vi trodde utan har typ gått in i vecka 6 eller något runt där, vi känner oss ganska förvirrade angående det här med veckorna. Vi skulle ha frågat läkaren men vi tänkte inte på de då utan va glada för de vi fått sett men ändå lite rädda så de vi tänkte på va inte vilken vecka vi egentligen är i utan att allt såg så bra ut som de kunde just nu :) Så nästa vecka hoppas vi på att få se ett hjärta slå.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej!
Vad kul med ultraljud!
Jag tror att läkarna säger vecka 8 när du är i 8+0-8+6. Och du tror du är i 7+0 nu, om läkaren sa att du är någonstans i vecka 6 kan det ju vara typ 6+5 och då stämmer det ganska bra överens!
Sedan är det ju lite tidigt för att se hjärtat.
Oroa er inte, det fanns något där, det såg bra ut!

Vet inte om du kommer ihåg mig från familjeliv, du skrev att du var orolig inför infomötet, och jag skrev att jag hoppades pergotime skulle ta den här gången. I alla fall var vi också på infomöte och skulle börja i augusti, men nu är jag gravid! Sista pergokuren tog det sig! Idag på 5+5 så någon vecka innan dig.

Lycka till med ultraljudet nästa vecka!!

2012-07-17 @ 14:15:47
Postat av: Annie

Men vad skumt? Men som ovanstående talare redan sagt, så såg de honom och nästa vecka får ni se ett litet tickande hjärta. :) Kram till er!

2012-07-17 @ 14:24:19
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0