J*vla Skit Dag.......

Idag har precis allt gått emot mig! Inget har gått bra tror jag.. Allt började i morse när jag vakna så kände jag på mig detta blir ingen bra dag ska göra frukost innan jobbet lite stressad ska öppna yoghurten och halva åker ut över mina händer!!!! Lagomt irriterad!! Sen har jag bara vart på as kasst humör hela dagen när jag städade på jobbet fick jag dammsugarn över lilltån gjorde as ont kan jag säga, sen när jag kommer hem ser det ut som fan och jag hatar när det är rotigt jag är väldigt pedant av mig och blir genast på ännu sämre humör börjar städa och viker in kläder då rasar hela min jävla låda med underkläder ut så jag slänger det åt helvete och bara skriker och grinar upptäcker strax efter att fan jag blöder näsblod, får panik och är rädd att jag gjort så jag ska få missfall bara för att jag blev så arg och upprörd! Så försökte lugna mig men blev så rädd jag vet inte varför men de va väl för jag såg blod även om de bara va ur näsan. Så städade klart och sen gick jag och la mig och sov lite så jag skulle få varva ner. Så nu har jag duschat och fått i mig lite kvällsmat så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite saker på datorn inget annat!! Så himla jobbigt när man blir så här är ju inte första gången. Men nu kom de så fort!!
Graviditetshormonerna är i fullgång här hos mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0