Låt tiden bara rusa iväg..

Vill bara att denna dagen ska vara över så det blir i morgon, denna jävla väntan kan göra en galen! Gör absolut inte ett VUL för tidigt om ni inte måste, ett tips! Som tur är har vi en tidig tid i morgon 11.10 exakt 24 timmar kvar just nu när jag skriver. :) Har iaf den bra känslan kvar och det är bra jag tror ju på att de är ett liv där jag har ju med mina egna ögon sett den lilla ärtan, men när man ska vänta på något är det många tankar som hinner snurra runt i huvudet både bra och dåliga. Men jag har fortfarande gravsymptom kvar som att jag mår illa av och till under dagarna, brösten är ömma och stora, jag är HUNGRIG hela tiden, har växt värk då och då (tror iaf det är det) ja det är väl dom symtomen jag har och att jag är konstant trött! Kan sova hela dagarna om det är så. Blir inga sena kvällar för oss om jag säger så ;) Nu ska jag fördriva tiden så dagen snart är slut :) Va gott och jämt få skriva av sig lite..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till imorgon! Hoppas ni får lugnande besked och kan börja njuta istället! Mår också konstant illa, har väldigt ömma bröst och vill sova hela tiden. Tur att jag har semester, vet inte hur jag ska pressa in 2 tupplurer på jobbet sen...
Ska försöka hålla mig vaken en timme till innan jag lägger mig :)
Kram kram

2012-07-24 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0