Ledig trodde jag!

Jag är väldigt pedant av mig och jag blir på sjukt dåligt humör om det är stökigt kring mig så idag efter jobbet har jag städat på balkongen och gjort fint och även i lägenheten inför helgen så jag och min sambo kunde få lite lugn och ro mitt i städandet ringde dom från jobbet och i morgon blir det ett 24 timmars pass men innan dess jobbar jag på dagis ett par timmar. Jag säger ju så klart JA till jobb jag tar allt jag får, kör på som vanligt! Tänker inte på att vi är två nu som jag måste tänka på. Min mamma och sambo blev mindre glada och tyckte jag borde tackat nej!
Så från och med lördag klockan 17 får det bli lugnt i någon dag (hur jag nu ska klara det)
 
Jobba du mycket i början av graviditeten?

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, ganska mycket. Jag jobbar heltid i handikappomsorgen och därför har jag ju mycket på schemat. Men jag fick sjukskriva mig ett par dagar förra veckan då orken inte riktigt fanns där. Allt känns annars jobbigt och tråkigt på jobbet som jag normalt sett älskar! Men det är väl ett tecken på att all energi och alla tankar finns hos liten i magen. :)

2012-07-07 @ 09:39:06
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0