Mer död än levande

Så känner jag just nu!
Bara 5 dagar kvar bara att bita ihop.
Men min kropp är helt slut och jag är så trött och det känns att det händer massa nytt med kroppen eftersom jag är så här trött brukar ju inte vara det i vanliga fall.
Men jag är gärna så här trött så ska inte klaga! :D
Jag mår gärna SKIT bara vi får ett mirakel i MARS!
 
Annars är det som vanligt symtomen är kvar och jag njuter.
 
En sak jag märkte igår är att mina jeans är trånga i midjan.
REDAN??
Sitter åt som fan, jag som hatar när det är trångt åt magen pga av mina tidigare magproblem.
Lär få gå i thigts i 8 månader :P haha.
Men magen är säkert uppsvälld för man får väl inte mage än?
 
I morgon går jag in i vecka 6!
Så från och med i morgon ska jag börja ta bild på magen varje måndag! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej!
Känner mig också vansinnigt trött hela tiden, tog igår en tupplur på 2 timmar.... VI har nu också plussat starkt 3 gånger :) Känns helt overkligt! hade inte räknat med att det skulle gå. Och även om det är tidigt och vad som helst kan hända så är jag så sjukt lycklig över att veta att metoden funkar på oss! Nu har jag två veckors jobb kvar innan semester, bara att hålla ut!
Kram kram från en lycklig ruvare

2012-07-02 @ 10:21:09
Postat av: Annie

Jag är inte så svullen om magen än, men BRÖSTEN!! Jösses, vad de har svällt upp! Får inte på mig några "normala" tröjor längre. :D

2012-07-02 @ 16:31:52
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0