Tusen Tack!

Vill tacka för alla fina kommentarer jag fått av er betyder väldigt mycket för mig. Dagen idag har nog vart den värsta i mitt liv, vi har iaf berättat för våran famlij ( pappa, mamma, svärmor, lillebror) dom närmaste helt enkelt hur det ligger till för just nu är det inte så lätt att låtsats vara glad och dels för att vi behöver massa stöd just nu. Så det känns gott att alla vet så slipper man ljuga mer och att vi även kan va ledsna utan att behöva få 100 frågor om varför. I morgon ska jag försöka få en läkartid så jag kan bli sjukskriven. Vi kommer ta en dag i taget nu så får vi se hur vi tar oss vidare, just nu känns de lite hopplöst men de är okej för det är nog så de kommer kännas ett tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så tråkigt att höra, jag beklagar verkligen sorgen! Jag hoppas så att ni snart ska få känna lyckan och att ni ska få eran skatt inom en snar framtid!!! Skönt att ni berättat för er familj också så ni kan få stöd därifrån också!

2012-07-26 @ 14:29:32
URL: http://Jessicaelisa.blogg.se
Postat av: Annie

Skickar många varma kramar till er! <3

2012-07-26 @ 15:55:01
URL: http://bebis2012.wordpress.com/
Postat av: Ida

Beklagar! Men ge inte upp!

2012-07-27 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0