Tusen tankar som snurrar runt..

Usch både jag och sambon är nervösa och rädd inför VUL som är idag. Tusen tankar som bara snurrar i mitt lilla huvud. Jag hoppas så innerligt mycket på att vi får se ett litet hjärta slå idag, jag vet inte vad som händer annars. Hela min värld kommer rasa, jag vill inte göra fler IVF jag vill ha det här barnet mer än något annat och skulle göra vad som helst för det och jag har gjort en massa jag aldrig trodde jag skulle göra jag och min sambo är värda det här barnet! Så snälla...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till!

2012-07-25 @ 10:31:31
Postat av: Annie

Tänker på er så mycket och håller alla tummar!!

2012-07-25 @ 10:48:10
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0