Upp och ner

Just nu går allt upp och ner hela tiden men måste säga att vi haft en väldigt bra dag idag mot dom andra, men vi får räkna med att ha dagar som går upp och ner nu en stund framöver.
 
Innan man blev gravid eller ens planera att bli gravid då trodde man aldrig att man skulle va den som skulle ha det svårt att bli gravid visste knappt att det va svårt, när man väl fattat att man va en av dom och man blev gravid trodde man inte man skulle få missfall men nu är jag en utav dom med det är ORÄTTVIST!!  
 
Jag har lite svårt att fatta det här men det är väl för att jag inte blöder vi har inte fått missfallet än eller vad man ska säga och det är mycket tankar kring det. Jag vet inte hur vi ska göra nästa vecka när vi ska tillbaka för jag vägrar att en "vikarie" ska be mig ta ett pille så jag börjar blöda jag vill att MIN läkare ska göra det. Vi har haft 2 veckor som vart ett rent helvete psykiskt! Vi orkar inte så mycket mer just nu..
 
Vill tacka för alla fina kommentarer jag får
Dom betyder jätte mycket för mig.
Jag läser allihopa .
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

*kramar om*

2012-07-28 @ 12:58:08
URL: http://bebis2012.wordpress.com/
Postat av: Kristina

Åh vad jag förstår dig, världen e förbannat orättvis! Jag har inte gått igenom samma som dig, men dock havt två utomkveds på mindre än två månader och det har lett till att jag inte kan få barn på annat sätt än IVF och det ÄR orättvist...
Precis som du skriver så finns så många som inte borde ha barn och vi som har alla förutsättningar och verkligen vill, vi ska ha det så himla svårt!

Men jag har en kär vän som alltid säger att det är dom starkaste som har det jobbigt för det är dom som klarar av det! Så tänk på att du är stark och ni kommer ta er igenom det även om det är upp och ner och skit!

Många kramar

2012-07-30 @ 10:35:36
Postat av: Johanna

Åh vad ledsen jag blir av att läsa! Skickar massa styrkekramar!

2012-08-03 @ 20:40:32
URL: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0