Svar på kommentar

Kristina
 
Åh Grattis!! Här händer det minsan saker :)
Har du fortfarande värk? Vad trit att du fick så dåligt bemötande när du frågade om råd!
Är imponerad att du vågade testa tidigare! Min riktiga testdag är måndag, men ska nog ta på söndag eftersom både jag och maken är ledig i helgen. Skulle kännas konstigt oavsett svar att bara dra iväg till jobbet efter test!
Är så glad för er skull!!
Kram Kristina
 
Svar
Tusen tack!
Jag trodde aldrig jag skulle göra det men anledningen va att jag hade så ont, så då gjorde jag ett test va säker på att det skulle va negativt.
Hade ingen värk inatt men kan va för att jag tog en alvedon innan jag la mig ;)
Men pratade med en BM idag och hon sa att det va normalt och det kommer vara så några veckor framöver så nu känner jag mig lugn.
Ja det förstår jag, vi gjorde det på kvällen så vi va tillsammans när vi gjorde testet.
Håller mina tummar och tår för er.
Skriv när ni testat! :D
Kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0