Svar på kommentar

Kristina
 
Hej!
Vi är på precis samma plan vad gäller känslorna kring testdagen! Känns som en evighet kvar och en evighet sen vi var på kliniken sist. Tänk att du ska testa redan nästa fredag, helt galet! Jag börjar känna mig lite mer som mitt vanliga jag, inte lika vansinnestrött trots job. Är i och för sig sjukt trött nu, men sov rätt dåligt inatt. Förra veckan frossade jag i allt onyttigt, ville ha fikabröd och glass konstant. Den här veckan tvärtom, vill bara äta nyttigt (inte alls likt mig). Inte så mkt symptom annars, kan helt glömma bort att jag ruvar. Imorgon ska vi på grillfest, ska smussla med lite alkoholfria varor jag köpt, vill inte riktigt att alla där ska veta vad vi håller på med.
Glad Midsommar!
Kram K
 
Svar
 
Ja i morgon är det bara en vecka kvar PANIK! Jag kommer aldrig våga testa :S
Uhh jag trycker i mig allt jag kan komma åt nyttigt som onyttigt.
Jag önska mina bröst kunde återgå till det normala igen iaf slippa det onda strl gör inget ;)
Jag har kommit på en ursäkt att slippa dricka så slipper tänka på det men vi gjorde så när sambon fyllde 30 vi hällde alhoholfri öl i glasen till han eftersom vi hade ÄP på måndagen och fest på lördagen ;) Bra med alkoholfria alternativ :P
Nej ingen i vårat umgänge vet om att vi gjort IVF bara mamma!
Glad midsommar till dig också!
KRAAM
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0