TRÖTT!

Ända sen jag gjort ÄP har jag blivit väldigt trött, jag sover jätte länge på morgonen vilket jag aldrig gör annars. Jag sover även en gång på dagen vilket jag heller inte brukar göra för jag får så svårt att sova på kvällen men somnar utan problem nu även om det blir en liten lur på dagen.

mina bröst har nu även svällt upp jag trodde jag inbilla mig men min sambo sa det utan att jag sa det först så de är lite större än vanligt. Dom får gärna sluta och ömma vet ej hur länge otrivellen sitter i? är ju en vecka idag sen jag tog den. Det får gärna fortsätta ömma och så men då ska det va av rätt anledning en GRAVIDITET! ;)

Annars mår jag bra känner mig lite bakfull idag jag vet inte om det är för att jag är trött eller vad det är men är fortfarande väldigt lätt irriterad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0