När ska jag börja fatta?!

Det går inte in att jag ska på infomöte om IVF!
Inget som har med IVF att göra går in i mitt huvud egentligen jag förstår inte varför det ska va så svårt att förstå?

Jag har ju faktiskt inte alls brytt mig i det sista om detta med barn för jag har haft fullt upp mig mig själv och har inte alls mått bra psykiskt till och med vart hos doktorn och det kunde va en liten depression så ska börja att gå och prata med en kurator men inte fått någon tid för det än.
Men det har på ett sätt vart så skönt att slippa tänka på BARN hela tiden jag tog till och med pergotimen en dag för tidigt för jag hade skrivit fel i kalendern vilken dag jag fick mens så märks hur det blir denna månaden hoppas på att det inte krånglar för mycket pga av det. Nu när jag ändå ska iväg på infomötet vore det ju skönt och ha lite koll på det hela.


Vad gör man på infomötet??
Jag förstår att det är information om IVF men gör man gynundersökningar?
Bestämmer man vart man ska göra IVF?
Får man reda på när man börjar det hela?

Jätte orolig för det här med cellförändrningarna att det ska hindra.
Jag har ju haft normala cellförändrningar så hoppas det är ok?


Kommentarer
Postat av: Moi

Hej, det är jag som svarat i din tråd om infomöte på FL. Jag har skrivit ganska mycket om vår ivf på min blogg om du vill veta mer :)

2012-05-12 @ 22:29:05
URL: http://Jagstryperkatten.blogspot.com
Postat av: lilla jag

Vi fick inte gå på något info-möte alls.

Vi hade ett möte med läkaren där utredningen om barnlösheten påbörjades, sedan rullade allting på därifrån med stimulering, inseminationer och så småningom övergick det till ivf.

Antar att det är olika beroende på var man bor?

2012-05-14 @ 12:56:20
URL: http://minblivandebebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0