Ingen MENS än...

Ringde till Karlstad i fredags för och höra hur vi ska gå vidare eftersom
min mens vägrar komma. Arne va inte där så dom skulle ringa upp mig i morgon måndag så då får vi väl reda på mer. Är inte Arne som är där då utan Hurgada eller vad hon heter inte så glad över att hon ska ta beslut i min utredning men men.

Stressen har inte lagt sig än och jag och sambon har faktiskt pratat på att göra sista IVF i januari istället pga jag inte mår så bra nu och då kanske de är bättre och vänta??? Vi tror det! Men ska fråga när dom ringer i morgon.

Sen har det även diskuteras kring min vikt i helgen. Det är ju inte bra att väga för mycket eller för lite men vad är för lite? Ingen doktor eller läkare som påpekat min vikt så antar att det inte är ngt fel men man hinner tänka på mycket eftersom man ALDRIG blir gravid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0