Svar på kommentar

Emelie
 
Som jag förstått så har de inte hittat några "fel" på er? Du har ägglossning och din man har ok spermier? 
Jag skulle pröva med bisolvon. Tänk om ditt eller din mans sekret är en aning för segt.. Då kan det ju hjälpa. :)
 
Svar:
 
Nej inga fel har hittats det ända är att jag är väldigt oregelbunden mens och ägglossning men med hjälp av pergotime har jag haft regelbundet i över 1år men så börja vi med ivf och då har jag med haft regelbunder förutom nu då kroppen inte riktigt inte hängt med men det va ju normalt. 
 
Ja det kanske är så enkelt? Jag är bara rädd att kroppen ska krångla ännu mer om jag börjar med något nytt ;) 
När ska man börja ta bisolvonen då? =) Har du testat och har det blivit några förändringa för dig? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0