1 vecka..

För en vecka sedan vid den här tiden satt vi i väntrummet. 
Jag har ruvat i en vecka idag känns som det är mycket längre för dagarna går så sakta. 
Vi hoppas ju som sagt att det är något där inne som växer men det får vi ju inte veta än det är ju över en vecka kvar innan vi har TD. Jag känner som sist hur ska jag våga testa? 
Jag är as nervös redan inför själva testdagen!
jag tror inte jag kommer våga testa innan eller tror jag vet. 
Sist testa jag ju en dag innan tror jag det va eller kanske det va två med det va ju pga mensvärken så blir det nog inte denna gången skulle jag tro. 
 
Som tur är jobbar jag för fullt nu den här veckan så jag behöver iaf inte sitta hemma och fundera vilket är skönt för det är ju exakt det jag gjort denna veckan skulle ha jobbat men har ju inte orkat pga smärtorna jag haft. Men som sagt det är mycket bättre nu. Så i morgon blir det i väg på jobb så jobar jag även lördag-söndag + att nästa vecka är det som sagt fullt med jobb men ledig på testdagen! =) 
 
 
SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Annie

Håller alla tummar!!!

2012-10-04 @ 18:48:27
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0