Allt är jobbigt!

Jag och Sambon är fortfarande ledsna och jag gråter x anatl gånger per dag, men tror det är bra att vara ledsen och inte hålla det inne utan är jag ledsen så är jag det.
 
Igår ringde jag till KD och hörde hur vi skulle gå vidare, jag hade ju endel frågor så vi får svar på måndag hur vi ska gå vidare och vad som är bäst. Vi gör gärna vår tredje IVF i nov/dec men då vill vi veta att det är det bästa beslutet men tycker Arne att vi ska vänta tills efter jul/nyår så kommer vi självklart göra det! 
Vi vill göra det som ger bäst resultat! 
 
Jag har inte tyckte det vart direkt jobbigt med andras barn och så det ända som vart jobbigt är och se hur alla andra blir gravida och inte jag. Men just nu känner jag att jag orkar knappt se eller höra barn utan att jag blir ledsen. Det här har tagit jätte hårt på både mig och sambon och just nu vet jag inte ens hur jag ska orka jobba måndag tisdag & fredag då är jag på dagis och jobbar :( Känns som det är det sista jag vill just nu! 
Men jag behöver verkligen pengarna men samtidgt känner jag att pengar är fan inte allt.
Så jag funderar på att berätta hur det ligger till för dom som jobbar på dagist. Jag litar på dom till 100% och jag vill att dom ska veta varför jag inte jobbar så dom inte anställer andra vikarier. Hmm?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Usch, vad jobbigt. :( Tänker på er och skickar varma kramar!! <3

2012-10-14 @ 18:02:52
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0