Jobbig dag!! :/

Detta har vart en jobbig dag måste jag erkänna. Jag känner mig helt tom på något sätt. Det värsta är att jag och sambon har inte träffat varandra än idag eftersom vi jobbar om varandra. Men inatt kommer han hem och vi får sova ihop vilket ska bli underbart!

Just nu känns livet sådär orättvist måste jag erkänna. Varför ska det va så svårt för mig att få barn? Som är helt frisk. Aldrig tagit droger mm. Finns dom som gör sjuka saker och blir gravida, finns dom som inte ens borde bli gravida som blir det, men lilla jag ska tydligen inte få det! :(

Ska ringa i morgon och då känner jag att jag vill ha vissa svar innan vi gör vår sista omgång! Den är verkligen super viktigt för oss.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jättetråkigt. Hoppas hoppas hoppas verkligen tredje försöker tar sig!

2012-10-12 @ 06:26:59
Postat av: Eva H i Metbäcken

Usch och fy... Vad tråkigt!
Ni lär väl kolla/testa iaf, för man kan ju blöda mycket o ändå vara gravid.

Men om så inte är fallet så kanske du borde ta och låta kroppen vila lite inför nästa sväng. Vi fick ju "ofrivillig" vila då det var sommarstängt och än så länge så verkar det gå vägen här iaf.

Stor o varm styrkekram ♥

2012-10-12 @ 13:15:35
URL: http://metbacken.se
Postat av: Emelie

Jag känner med er! Vårt första försök gick också åt pipsvägen, kör igång med IVF nr 2 i december. Håller mina tummar för er! Kram

2012-10-13 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0