Några dagar efter..

Nu är det några dagar sedan jag hade ägglossning och vi håller tummarna för att det tar sig. Vakna idag på jobbet och mår skit, mår illa och känner mig typ överkörd :( så hoppas innerligt inte jag håller på och bli sjuk, sambon är inte sådär jätte pigg så hoppas jag slipper få någon skit! Har även haft som kramp i magen en gång. :( bläääää! Vill vara pigg jobbigt när man jobbar också. Men får bita ihop. :)


Dom ringde angående jobbet och jag fick det inte även om dom gilla mig jätte mycket dom hade världens sämsta ursäkt så blev lite besviken men kommer nya jobb hoppas jag! :)

Lägenheten är det lite kaos kring kan man säga känns rätt hopplöst där med men har inte gett upp än JAG VILL HA DEN! Vi får nog svar på det i morgon kväll tror jag. Så håll tummarna förr oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0