Ny vecka, nya möjligheter..

Det är väl vad vi får försöka med ska försöka släppa vårt andra IVF försök nu och gå vidare. 
Vilket inte alltid är det lättaste då vi nu kommer in på tredje försöket vilket är det sista bara det är stressande. 
Jag hoppas dom ringer från KD idag och att vi får en plan om hur vi ska gå vidare, antningen blir det vila tills efter nyår eller så blir det att sätta igång vid nästa mens i nov. 
Mig spelar det ingen roll bara vi gör det som är bäst! 
 
Jag är inte på jobbet idag och det känns sådär, jag hatar att bara va hemma egentligen känns de som de gör saken värre men ibland borde jag tänka på mig själv och inte alla andra. Jag behöver kanske få va hemma och tänka och funderar kanske det jag behöver? Hade tänkt tagit en promenad men regnet öser ner men får se om jag kanske går en promenad ändå. Nu kan jag ju äntligen börja gå igen! :D 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tänker på dej!

2012-10-15 @ 12:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0