Pergotime start!

Ska börja med pergotime idag! Dom ringde nyss och sa det så vi kör vårt tredje och sista försök direkt nu. Det blir ju ändå en månads vila. Så nu känns de som en klump släppt måste jag erkänna. Hatar och inte veta vad som ska hända. Och jag är så trött på all väntan, men hade dom bestämt att vi skulle vänta tills efter nyår hade jag ju gjort de men som sagt väntan är så jävla jobbig! 
 
Vi kommer ju självklart försöka denna månaden på "naturlig" väg! 
Och hoppas det tar sig den vägen är ju så längesen jag åt pergotime så kroppen kanske funkar perfekt nu! :D 
Hoppas kan man ju! 
 
Känns så skönt och ha en plan! 
Och jag hoppas vi får ett ägg åtminstone till frysen den här gången. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Har ni funderat på den långa metoden, med nässpray och allt? Den är jobbig för vissa och passar inte alla, men generellt sett så ger den ju fler ägg. Lycka till med tredje!
Kram!

2012-10-16 @ 15:40:05
URL: http://meumvita.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0