Stör mig på ALLT!!

Just nu är jag inne i en period då allt är fel och jag stör mig på ALLT! 
Jag hatar mig själv när jag är så här jag står knappt ut med mig själv för jag vill inte va den negativa tjejen men ändå är jag det. USCH! 
Jag ska värkligen försöka arbeta bort allt negtaivt och vända det till något positivt för jag vill inte må och vara så här det är inge kul alls det jobbiga är både jag och sambon är så här nu så det smittar gärna av sig. Men vi prata om det igår och vi båda ska försöka bättra oss. 
 
Har ringt tilll KD igen så hoppas dom ringer upp idag för vi vill ju veta hur det blir framöver jag tror att bara vi får veta mer hur det blir så känns det lite tryggare. Just nu vet vi inget om när IVF 3 blir av.
 
Läser väldigt många olika bloggar om par som kämpar för att bli gravida och det verkar som många av oss mår exakt lika eller hur man ska säga. Man känner så himla mycket igen sig i hur andra mår och känner.
Det jag tycker är dåligt är att våra bloggar lyfts inte fram som alla andra bloggar, blir någon gravid kommer det direkt på första sidan på blogg.se tex men vi som kämpar då? Vi borde också få synas! Så kanske fler människor kanske förstår att det alltid inte är så lätt att bli gravid även om man är ung och frisk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0