Vågar knappt gå på toa..

Har vart vaken i 1,5 timme innan jag vågade gå på toan när jag ställde mig upp och skulle gå kände jag bara hur det rinner FAN DÄR KOM MESEN!!
Men när jag satt mig på toan och kolla bindan va det inte blod utan progesteronet! ;) Så än så länge INGEN MENS!!! :) Våran lilla groda växer nog kanske där inne ändå! :) hoppas på det! Som sagt känns som jag är mer gravid nu än innan jag vågar helt plötsligt tro det? Konstigt! Men samtidigt är jag väldigt rädd att det inte är så. Får nog bli ett test till morgonen innan jobb. Men rädd jag bryter ihop om det är negativt hur ska jag då orka jobba? På lördag är vi båda lediga så känns som det är näst och testa då. Det är våran TD! Hur skulle du gjort?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0