Om några timmar är jag ruvare.

Åhh vad jag vill att klockan ska bli 13.00. Jag vill bara bli en ruvare nu! :)


Som sagt denna gången blir det en liten lugnare start, sist åkte jag och jobba direkt samma dag så blir det inte nu utan ledig tills på söndag eftermiddag. Jag jobbar rätt mycket i okt (självklart bara för att jag inte borde) men jobbar inte massa dagar i sträck utan är ledig lite emellan. Har en vecka jag jobbar mån-fre men de är ju normalt egentligen. Bara jag som är töntig och vill göra den är ruvningen helt perfekt! :) Fast jag vet egentligen inte hur en perfekt ruvning är ;) Men ni förstår säkert hur jag menar? ;) Man vill ju bli gravid till varje pris!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej,
Hittade precis din blogg av en slump! Hoppas att det går bra idag!
Går också i Örebro, tycker att de är superbra där!
Kram till dig!

2012-09-27 @ 10:54:16
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0