Frustrerad

Just nu känner jag mig ganska frustrerad och börjar kolla runt på fler möjligheter som ökar vår chans till att bli föräldrar. 
 
- Ny utreding? (Privat)
- Äggdonation?
- Spermiedonation? 
- Utredning utomlands? 
- Fler IVF? 
 
Jag vet inte ens vad som krävs för att man ska få genomgå dom här sakerna men kanske något skulle passa oss? Jag vet inte om fler IVF:ER är något för oss? Det beror på om vi lyckas få fler ägg annars känns det rätt onödigt på ett sätt men kanske inte? Jag vet inte! Just nu känner jag bara att jag vill göra en ny utredning det känns som vi missat något. Känns som vissa får så mycket olika behandlingar medans jag får samma hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0