Cykeldag 2

Hejsan allihopa..
 
Det går som sagt lite upp och ner och fyllde 25 år i veckan och har haft det väldigt jobbigt kan jag erkänna. 
"25 år är ingen ålder" men för mig är det de och jag har så länge jag kan minnas alltid velat bli mamma innan 25 års ålder och nu är jag 25 år och är ofrivilligt barnlös! 
 
Men det finns lite positiva saker också jag har ätit provera i 10 dagar och min mens kom igår så är nu på cykeldag 2 så på torsdag på cykeldag 5 är det dags för pergotime och sen på cykeldag 10-12 så ska jag göra ett vul för och se om det är ägglossning på G. Det känns ändå skönt på ett sätt att vi är igång igen. 
 
Har vart duktigt med både kost och gym nu i januari vilket känns väldigt skönt jag känner mig lite piggare och sundare vilket jag tror kan va en bra fördel när jag väl blir gravid igen och även nu när vi försöker igen. Jag ska inte köra detta viss länge utan försöka ändra min livsstil!
 
KÄMPA PÅ ALLA DÄR UTE VI SKA KLARA DETTA!

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresresa

Nu var det ett tag sedan jag fyllde 25... Men jag kom ihåg att det var väldigt jobbigt att fylla 25! Inga problem att passer 30 dock :) Återstå att se hur det blir att fylla 40, beror på om vi har barn eller ej...
Kram & lycka till!

2013-01-22 @ 10:54:24
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se
Postat av: L

Grattis i efterskott. Själv fyller jag 30 i år. Jag får höra samma sak. Fast istället för att 25 inte är någon ålder så säger folk till mig att 30 är ingen ålder. Men för mig är det ju det! Jag tyckte också det var jobbigt att fylla 25. Har också alltid tänkt att jag vill bli en unga mamma och helst senast vid 25. Den gränsen har fått flyttas fram några gånger;-). Men nu fasen. Innan 26 för dig och innan 31 för mig:))

2013-01-27 @ 21:53:15
URL: http://drommenomenliten.blogg.se
Postat av: Attlängta

Heja dig!

2013-01-28 @ 15:19:23
URL: http://attlangta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0