Dags att börja leva igen..

Det senaste 1,5 året känns det som jag slutat leva och har bara fokuserat på olika behandlingar antningen pergotime eller IVF. Jag har levt för just det inget annat! 
 
Nu är jag jävligt trött på detta och har bestämt att jag ska börja leva igen och göra saker jag tycker är kul och vill göra. Vi har länge velat resa men det har inte blivit av pga vi kanske måste ha pengarna till IVF eller någon annan behandling eller så har man tänkt att det kanske inte är bra att resa tänk om jag är gravid ja ni kanske förstår vad jag menar. 
 
Vi har levt ett jävligt begränsat liv, nu är det slut med det! Vi har kämpat och kämpat men ändå har det inte räckt till men åren går faktiskt och vi kan inte sitta och "vänta" på att vi ska bli gravida. Känns som vi väntat och stoppat upp våra liv alldeles för länge nu. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för grattiset! Hoppas ni hittar en trevlig resa och ni lever med livet nu ett tag och laddar batterierna.
Håller tummarna så hårt för er!

2013-01-12 @ 06:25:44
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Fertilitetsresresa

Jag blir så ledsen att läsa detta. Att det ska behöva gå så långt. Är rädd att det ska bli så för mig också :(
Men skönt att du bestämt dig för att inte sätta allt på "vänt". Hoppas det går bra för er!
Kram

2013-01-15 @ 20:00:35
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0