Vul bokat!

Ringde i morse till KD för att höra om jag kunde få ett VUL bokat och det fick jag så fredag 1 Februari ska vi dit det blir cykeldag 13 så det blir jämt strax innan ägglossning om allt går enligt planerna! Dock får vi inte våran vanliga läkare men det ska nog går bra ändå. 
 
Känns ändå gott och ha en plan att följa.
Jag börjar känna mig lite positiv till att bli gravid igen, eller jag har inte vart negativ klart jag vill bli gravid med rädslan för missfall igen är stor men jag känner mig ändå på ngt vis redo att prova igen och vi får helt enkelt ta det som det kommer. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken fin blogg XD

2013-01-23 @ 09:28:24
URL: http://fimo.blogg.se
Postat av: Eva H i Metbäcken

Vad härligt att se att ni är på G igen! =)
Jag ska själv ha kontakt med Karlstad igen om någon vecka eller två för att lägga upp vår kommande plan också.

Rädslan för ett missfall, eller som i vårt fall en missbildning av något slag, kommer både ni och vi nog alltid att få dras med. Jobbigt, men jag har bestämt mig för att försöka bortse från de där jobbiga o rädda tankarna så mycket det bara går.
Sorgen är väldigt jobbig att hantera här än så länge, men tror att om vi bara får komma igång och försöka få till ett syskon till John så kommer jag att kunna hantera den på ett helt annat vis.
Kram

2013-01-23 @ 13:09:46
URL: http://metbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0