För ett år sedan..

Tog jag min sista vaggis och jag va lycklig och gravid! Jag längtar efter att få känna den känslan igen av att vara 100% lycklig och rofylld som jag var dom få veckorna jag va "gravid".
Detta året har gått så snabbt, vart tar tiden vägen? Samtidigt som det vart det värsta året i mitt liv så har det även vart det bästa jag har ju vart gravid två gånger! :)

Det är lite små jobbigt nu faktiskt väldigt många jag umgicks med förr är gravida även endel närmare kompisar och även en i släkten. Dom är just nu på besök här men jag kommer tyvärr inte åka och träffa dom. Jag vill inte utmana mig själv med det! Och jag har inte träffat dom på något år så känns inte som de gör sådär jätte mycket.

Förut kunde jag bli arg och ledsen när jag tänkte på hur det känns när bebis sparkar i magen, men just nu blir jag inte det utan drömmer om det utan ilska. Jag har äntligen fått lite hopp tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0