Ägglossningsblödning? Eller urininfektion?

Jag tog sprutan som planerat men en timme senare blev blodet rödare och rikligare :/ och jag har svaga menssmärtor i magen. Men nu i morse kissa jag massa blod och knappt ngt när jag torkar mig. Så jag är orolig att jag har en urininfektion? För hade de för 1.5 vecka sedan och medicinen kanske inte tog bort helt? Så nu kissar jag blod? Hade så för något år sedan men då kom de aldrig blod i bindan de gör de nu? Åhh jävla krångel! Ska iaf ringa KD idag idag och höra.


Kommentarer
Postat av: Malaika

Jag tror skillnaden på pco och pcos är att om man endast har pärlband på äggstockarna har man pco och om man har mer hormonella förändringar som oregelbunden mens, acne problem och ev ökad behörighet har man pcos!

Usch vad det ska krångla för dig! Hoppas ändå att det är urinvägs infektion och inte mensen , nu när du ändå fått ägglossnings sprutan!

2013-06-03 @ 10:47:48
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0