Cykeldag 25

Jag räknar inte cykeldagarna längre det är ingen idé eftersom man aldrig vet när min mens dyker upp. Men kolla i almanackan och räkna ut att jag redan är på cykeldag 25, shit vad tiden går fort! Jag vet ju inte helt om det var en mens jag hade men utgår ifrån det.

Det är faktiskt himla skönt och inte behöva testa med massa stickor eller ha koll på massa datum. Jag trodde aldrig det skulle vara skönt men det är det och jag känner mig inte så stressad av just det. Vi har sex när vi känner för det vi borde ha varannan dag för att vara helt säkra men det har vi inte. Utan vi har när vi känner för det och det känns så skönt!

Jag tror faktiskt jag gett upp hoppet om att bli gravid själva. Det är IVF som är mitt hopp just nu och jag är ändå så glad att jag kan tänka så utan att bli ledsen. Men tänker jag vidare på äggdonation tex så är jag verkligen inte lika positiv eller redo. Men det behöver jag inte vara heller för det är en stund kvar tills vi är där. Vi är redo att betala några omgångar med IVF först om inget annat visar sig efter vägen.

Dock är jag lite nyfiken på äggdonation hur det funkar och så med köer och sådant så vet ni något får ni lämna en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0