Cykeldag 30

Idag är det cykeldag 30 och jag har fått ägglossningslflytningar (trådiga) så jag har ett litet hopp om att jag kanske kan få en ägglossning själv. Någon som vet om man får falska ägglossingsflytningar också när man har pcos? 
 
Än sålänge har jag inte haft någon ångest och det är så skönt, och jag har även vart den gamla "jag" igen. Skrattat från hjärtat och haft kul. Det känns som det va evigheter sedan sist. Jag känner mig helt plötsligt så stark igen. Jag vet inte riktigt vad som har hänt?? Men jag är iaf super glad för att jag kan få må bra och jag hoppas det stannar! Men jag vet att jag är skör och måste vara försiktig och tänka mig för. Men jag vill inte tillbaka utan jag vill bara klättra uppåt nu.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Vad kul att läsa att du mår bättre! Håller mina tummar för er! Hoppas det släpper ett ägg nu! :)

2013-06-30 @ 12:40:36
URL: http://vionskarettsyskon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0