Det var som jag trodde..

Vart hos läkaren och jag fick svara på massa olika frågor och berätta lite hur jag kände och så. När hon räkna ihop "poängen" och med det hon hört mig berätta så har jag troligtvis en depression men en mindre variant eller vad man ska säga. Jag har ju som sagt inga självmords tankar eller så.

Har fått två olika mediciner en som jag kan ta vid behov (vid stark ångest) och en jag ska ta varje dag i ett par veckor. Jag var inte positiv till det men ska ge det en chans och detta är inget som påverkar min fertilitet och skulle jag bli gravid i sommar så skadar det inte heller. Men ska sluta med den när vi börjar med IVF!

Jag som ville vara helt medicinfri! :( Men jag vill må bra igen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej fick precis samma diagnos som dig, och är i samma situation som dog också. Men min läkare ville inte ge mig medicin för att jag försöker bli med barn. Konstigt

2013-06-26 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0