En dag i taget..

Det är lite så min vardag är nu, jag vet aldrig hur jag mår så får ta en dag i taget. På tisdag ska jag träffa en läkare det ska bli spännande men samtidigt är jag både nervös och rädd för vad han/hon ska säga! Men jag måste helt enkelt.

På något sätt är det så skönt att slippa ha sex på beställning och ha koll på olika dagar och tider. Det känns faktiskt ok att det är så nu.

Jag ska försöka ta tag i träningen igen och försöka leva så normalt det går. Jag försöker verkligen!


Kommentarer
Postat av: Malaika

Ska du träffa en läkare på ferten? Hoppas ni kan komma fram till en bra plan nu inför hösten :) du får försöka ladda batterierna så gott det går under sommaren nu! Har du någon semester?

2013-06-24 @ 13:15:02
URL: http://www.duravita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0